L’acte, organitzat pel col·lectiu del BLOC-COMPROMÍS a Betxí, és pioner a totes les comarques de Castelló

Entre les propostes més destacades apareixen les inversions del Palau, la nova il·luminació dels carrers i l’aparcament per a camions

El BLOC-COMPROMÍS de Betxí va fer ahir de vesprada un pas més per acostar la política municipal als seus veïns i veïnes.  A través del que van anomenar “cafè participatiu”, es van aplegar a l’acte desenes de persones per poder parlar amb l’equip de govern de la localitat de la Plana Baixa i fer-los arribar les seues suggerències i propostes de cara als pressupostos del 2014 que en les pròximes setmanes es debatran al consistori.

L’acte es va iniciar amb una breu introducció per part d’Alfred Remolar, que va prosseguir amb les intervencions dels veïns.  Entre les propostes que més es van comentar cal destacar la intervenció que està en marxa per a restaurar el Palau, el canvi de les luminàries dels carrers i el pressupost de festes. A més, també es va constatar la necessitat de fer un aparcament de camions i de millorar els accessos de la localitat per la zona nord.

Segons Remolar, “la iniciativa ha sigut tot un èxit, ja que la gent ens ha comentat directament les seues necessitats i ens ha obert els ulls per millorar diversos aspectes del poble”.  A més a més, per al secretari local del BLOC, “este esdeveniment ha servit per posar de manifest que no tots els partits som iguals i que intentem acostar la política a la ciutadania de manera real i pràctica”.

Cal recordar que esta iniciativa, pionera a les comarques de Castelló, s’inscriu dins de la dinàmica dels regidors nacionalistes de Betxí d’explicar els pressupostos obertament als veïns i veïnes, com han fet des que van guanyar les passades eleccions municipals a Betxí.