El portaveu adjunt del Grup Compromís a la Diputació de Castelló, Pau Ferrando, ha criticat Javier Moliner per unes declaracions en les quals aquest afirmava que la Generalitat Valenciana està segrestada per uns partits polítics que fomenten la ‘turismefòbia’. Ferrando ha manifestat, en primer lloc, que el Govern valencià està sostingut per uns partits «als quals ha votat la gent, així que si el senyor Moliner diu que votar és segrestar no sé quin és el concepte que té de democràcia». D’un altra banda, Ferrando ha recordat que la paraula ‘turismefòbia’ la va començar a utilitzar el PP «per tal de fiscalitzar tots aquells projectes que no li interessen». Segons Ferrando, «Moliner prefereix que els ajuntaments sagnen els veïns que que s’aplique una xicoteta taxa perquè els turistes que ens visiten contribuïsquen a reposar el desgast que provoquen en en les infraestructures».

—————————–

El portavoz adjunto del Grupo Compromís en la Diputación de Castellón, Pau Ferrando, ha criticado a Javier Moliner por unas declaraciones en las que éste afirmaba que la Generalitat Valenciana está secuestrada por unos partidos políticos que fomentan la ‘turismofobia’. Ferrando ha manifestado, en primer lugar, que el Gobierno valenciano está sostenido por unos partidos «a los que ha votado la gente, así que si el señor Moliner dice que votar es secuestrar no sé cuál es el concepto que tiene de democracia». Por otra parte, Ferrando ha recordado que la palabra ‘turismofobia’ la comenzó a utilizar el PP «para fiscalizar todos aquellos proyectos que no le interesan». Según Ferrando, «Moliner prefiere que los ayuntamientos sangren los vecinos que que se aplique una pequeña tasa para que los turistas que nos visitan contribuyan a reponer el desgaste que provocan en en las infraestructuras».