Ferrando: «La moció del PP ha sigut un intent perquè no es parle de Camps i de la corrupció en el seu partit»

El Grup Compromís de la Diputació ha presentat una esmena a la moció del Partit Popular en la qual es demanava una reforma de la Llei de creació del Consell Jurídic Consultiu i la Llei de ex presidents. Tot açò, arran d’una moció anterior dels grups de l’oposició en la que exigien la dimissió de Francisco Camps del seu lloc en en Consell Jurídic Consultiu. Segons ha explicat el diputat de Compromís Pau Ferrando, «la moció del PP ha sigut un intent perquè no es parle de Camps i de la corrupció en el seu partit. Per això hem presentat una esmena en la qual insistim en demanar la seua dimissió en aquest òrgan».

Ferrando ha manifestat que el PP en la comissió de transparència va aprovar deixar damunt de la taula la proposta dels grups de l’oposició perquè l’expresident Camps dimitisca del seu càrrec «ja que el prestigi de cadascú dels membres del Consell Jurídic ha de ser inqüestionable. I, evidentment, no és el cas de Camps, que està enmig de diverses causes judicials».

Per aquest motiu, «hem demanat al PP que incloga en la seua moció un tercer punt perquè Camps dimitisca com a membre del Consell Jurídic Consultiu per haver incorregut en actes i comportaments que no es corresponen amb la necessària dignitat de la institució».

——

COMPROMIÍS PRESENTA UNA ENMIENDA PARA PEDIR LA DIMISIÓN DE CAMPS EN EL CONSEJO JURÍDICO CONSULTIVO Y DESACTIVAR MOCIÓN DEL PP EN LA QUE NO SE CITA AL EX PRESIDENTE

Ferrando: “La moción del PP ha sido un intento de que no se hable de Camps y de la corrupción en su partido»

El Grupo Compromís de la Diputación ha presentado una enmienda a la moción del Partido Popular en la que se pedía una reforma de la Ley de creación del Consejo Jurídico Consultivo y la Ley de ex presidentes. Todo esto, a raíz de una moción anterior de los grupos de la oposición en la que exigían la dimisión de Francisco Camps de su cargo en en Consejo Jurídico Consultivo. Según explicó el diputado de Compromís Pablo Ferrando, «la moción del PP ha sido un intento para que no se hable de Camps y de la corrupción en su partido. Por eso hemos presentado una enmienda en la que insistimos en pedir su dimisión en este órgano».

Ferrando ha manifestado que el PP en la comisión de transparencia aprobó dejar encima de la mesa la propuesta de los grupos de la oposición para que el ex presidente Camps dimita de su cargo «ya que el prestigio de cada uno de los miembros del Consejo Jurídico debe ser incuestionable. Y, evidentemente, no es el caso de Camps, que está incurso en varias causas judiciales».

Por este motivo, «hemos pedido al PP que incluya en su moción un tercer punto para que Camps dimita como miembro del Consejo Jurídico Consultivo por haber incurrido en actos y comportamientos que no se corresponden con la necesaria dignidad de la institución».