El Grup Compromís ha demanat a l’equip de govern de la Diputació que s’habilite un sistema de repartiment de torn per a les persones majors que acudeixen a sol·licitar els viatges del programa «Castelló Sènior». Segons ha manifestat el portaveu de la coalició a la institució provincial, Xavier Trenco, «és innegable que el programa de vacances per als majors està tenint una resposta magnífica, però crec que es podria organitzar millor perquè no és bo que els ancians hagen d’estar tanta estona de peu esperant a ser atesos». Per a Trenco, la solució és que es donen torns i així els sol·licitants sàpien el dia i l’hora en concret al que han d’acudir al palau de la plaça de les Aules.

«L’edició passada ja vam demanar que es posara una taula i unes cadires perquè els jubilats pogueren emplenar les seues sol·licituds amb major comoditat. Enguany sí que hi ha taula però les cues són llarguíssimes. I a més a més, crec que els funcionaris encarregats d’atendre aquestes persones estan un poc sobrepassats. La solució és senzilla i demanen a l’equip de govern que l’adopte: aquesta, o qualsevol altra que evite que els ancians hagen de suportar fer cua durant tanta estona», ha dit Trenco.

—————————–

COMPROMÍS PIDE A LA DIPUTACIÓN UN SISTEMA DE REPARTO DE TURNOS QUE EVITE LAS COLAS DE LOS VIAJES DEL «CASTELLÓ SÉNIOR»

El Grupo Compromís ha pedido al equipo de gobierno de la Diputación que se habilite un sistema de reparto de turnos para las personas mayores que acuden a solicitar los viajes del programa «Castelló Sénior». Según ha manifestado el portavoz de la coalición en la institución provincial, Xavier Trenco, «es innegable que el programa de vacaciones para los mayores está teniendo una respuesta magnífica, pero creo que se podría organizar mejor porque no es bueno que los ancianos tengan que estar tanto rato de pie esperando a ser atendidos». Para Trenco, la solución es que se den turnos y así los solicitantes sepan el día y la hora en concreto a los que deben acudir al palacio de la plaza de las Aulas.

«La edición pasada ya pedimos que se pusiera una mesa y unas sillas para que los jubilados pudieran rellenar sus solicitudes con mayor comodidad. Este año sí hay mesa pero las colas son larguísimas. Y además, creo que los funcionarios encargados de atender estas personas están un poco sobrepasados. La solución es sencilla y pedimos al equipo de gobierno que la adopte: esta, o cualquier otra que evite que los ancianos tengan que soportar hacer cola durante tanto tiempo», ha dicho Trenco.