Trenco: «Ja que l’Ajuntament de Castelló és l’únic que inverteix en les instal·lacions, és lògic que estes siguen cedides definitivament.»

Compromís demanarà que el pavelló Pablo Herrera del Grau, actualment propietat de la Diputació, siga cedit de forma definitiva a l’Ajuntament de Castelló. Dóna d’esta forma suport a la proposta que el Regidor d’Esports, Enric Porcar, va traslladar a la Junta de Govern de l’Ajuntament el 14 de setembre, en la que es demanava formalment la cessió definitiva de l’immoble «Donat que l’Ajuntament va a fer-se càrrec de les reparacions de la coberta, com ha estat fent-se càrrec des de la seua cessió en 1986, no té sentit que la instal·lació continue en mans de la Diputació», ha explicat el portaveu de Compromís en la institució provincial, Xavier Trenco.

Segons Trenco, «l’acord al que s’ha arribat hui en la Comissió de Serveis a la Ciutadania és positiu, ja que permetrà a l’ajuntament la realització d’unes reparacions que no oblidem, eren obligació de la Diputació com a propietària».

Trenco ha recordat que «donat que l’Ajuntament assumirà la reparació, la Diputació podria invertir en altres instal·lacions esportives de la ciutat».

En este sentit s’ha manifestat el portaveu de Compromís en l’Ajuntament de Castelló, Ignasi Garcia, qui ha manifestat que «la Diputació té un deute moral amb la ciutadania de Castelló. Cal recordar a Vicent Sales i Javier Moliner que a més de militants del Partit Popular, son regidors de l’Ajuntament de Castelló i representen als ciutadans de la nostra ciutat». Segons Garcia, «Javier Moliner ha de tindre present que el ser President de la Diputació és conseqüència de ser regidor per Castelló».

En per tot això que Compromís a la Diputació de Castelló proposarà una moció, per tal de demanar que es cedisca definitivament este espai a l’Ajuntament i que acorde amb este inversions en diversos espais esportius de la ciutat.

———————

COMPROMÍS PIDE A LA DIPUTACIÓN LA CESIÓN DEFINITIVA DEL PABELLÓN PABLO HERRERA Al AYUNTAMIENTO DE CASTELLÓ

Trenco: «Ya que el Ayuntamiento de Castelló es el único que invierte en las instalaciones, es lógico que estas sean cedidas definitivamente».

Compromis pedirá que el pabellón Pablo Herrera del Grau, actualmente propiedad de la Diputación, sea cedido de forma definitiva al Ayuntamiento de Castelló. Da de esta forma apoyo a la propuesta que el Regidor de Deportes, Enric Porcar, trasladó a la Junta de Gobierno del Ayuntamiento el 14 de septiembre, en la que se pedía formalmente la cesión definitiva del inmueble «Dado que el Ayuntamiento va a hacerse cargo de las reparaciones de la cubierta, cómo ha estado haciéndose cargo desde su cesión en 1986, no tiene sentido que la instalación continúe en manos de la Diputación», ha explicado el portavoz de Compromís en la institución provincial, Xavier Trenco.

Según Trenco, «el acuerdo al que se ha llegado hoy en la Comisión de Servicios a la Ciudadanía es positivo, puesto que permitirá al ayuntamiento la realización de unas reparaciones que no olvidemos, eran obligación de la Diputación como propietaria».

Trenco ha recordado que «dado que el ayuntamiento asumirá la reparación, la Diputación podría invertir en otras instalaciones deportivas de la ciudad».

En este sentido se ha manifestado el portavoz de Compromís en el Ayuntamiento de Castelló, Ignasi Garcia, quien ha manifestado que «la Diputación tiene una deuda moral con la ciudadanía de Castelló. Hay que recordar a Vicent Sales y Javier Moliner que además de militantes del Partido Popular, son regidores del Ayuntamiento de Castelló y representan a los ciudadanos de nuestra ciudad». Según Garcia, «Javier Moliner tiene que tener presente que el ser Presidente de la Diputación es consecuencia de ser regidor por Castelló».

En por todo esto que Compromís en la Diputación de Castelló propondrá una moción, para pedir que se ceda definitivamente este espacio en el Ayuntamiento y que acuerde con este inversiones en varios espacios deportivos de la ciudad.