COMPROMÍS CRITICA LA FALTA D’INVERSIÓ EN PERSONAL I MITJANS DEL CONSORCI DE BOMBERS PER AL PRESSUPOST DE 2019

Xavier Trenco: «Constata l’escassa importància que se li dóna en esta casa a la seguretat de les persones»

Compromís s’ha mostrat crític respecte al pressupost presentat hui en l’Assemblea del Consorci Provincial de Bombers per al 2019. «Constata una vegada mes l’escassa importància que se li dóna en esta casa a la seguretat de les persones. Un any més no es cobreixen les vacants de bombers i altres treballadors del consorci», ha explicat el portaveu de Compromís a la institució provincial, Xavier Trenco.

El portaveu de Compromís ha explicat que en este moment hi ha pendents per cobrir 25 places vacants, de les quals 22 serien bombers. Segons les forces sindicals, falten 2 bombers al Parc de l’Alt Palància, 3 a la Plana Alta, 8 a la Plana Baixa i 9 al Baix Maestrat. Trenco també ha criticat que la contractació durant 10 anys de personal, sense que s’hagen cobert les places necessàries.

Per a Trenco «la nostra decepció ha estat major quan ens han comunicat que 7 vehicles previstos per comprar durant 2018 i que són fonamentals per renovar una flota que està quedant-se antiga, passaran a comprar-se a l’any que ve». Trenco ha recordat que Compromís a la Diputació de Castelló va demanar fa un mes al Consorci de Bombers el llistat de vehicles que té actualment la flota, així com les seues fitxes tècniques, per tal de confirmar que este compta amb els medis tècnics adients. «Tot açò constata que alguna cosa està fallant en el Consorci Provincial».

——————————

COMPROMÍS CRITICA LA FALTA DE INVERSIÓN EN PERSONAL Y MEDIOS DEL CONSORCIO DE BOMBEROS PARA EL PRESUPUESTO DE 2019

Xavier Trenco: «Constata la escasa importancia que se le da en esta casa a la seguridad de las personas»

Compromís se ha mostrado crítico respecto al presupuesto presentado hoy en la Asamblea del Consorcio Provincial de Bomberos para el 2019. «Constata una vez mas la escasa importancia que se le da en esta casa a la seguridad de las personas. Un año más no se cubren las vacantes de bomberos y otros trabajadores del consorcio», ha explicado el portavoz de Compromís en la institución provincial, Xavier Trenco.

El portavoz de Compromís ha explicado que en este momento hay pendientes para cubrir 25 plazas vacantes, de las cuales 22 serian bomberos. Según las fuerzas sindicales, faltan 2 bomberos en el Parque del Alto Palancia, 3 en la Plana Alta, 8 en la Plana Baixa y 9 al Baix Maestrat. Trenco también ha criticado que la contratación durante 10 años de personal, sin que se hayan cubierto las plazas necesarias.

Para Trenco «nuestra decepción ha sido mayor cuando nos han comunicado que 7 vehículos previstos para comprar durante 2018 y que son fundamentales para renovar una flota que está quedándose antigua, pasarán a comprarse al año que viene». Trenco ha recordado que Compromís en la Diputación de Castelló pidió hace un mes al Consorcio de Bomberos el listado de vehículos que tiene actualmente la flota, así como sus fichas técnicas, para confirmar que este cuenta con los medios técnicos adecuados. «Todo esto constata que algo está fallando en el Consorcio Provincial».