El diputat de Compromís ha pogut saber que responsables del Provincial i de la Conselleria s’han reunit huí per tractar la compra de l’accelerador oncològic

El portaveu de Compromís afirma que és un èxit col·lectiu

El portaveu de Compromís a la Diputació i membre del Consell de Govern de l’Hospital Provincial ha felicitat a pacients i professionals de l’Hospital Provincial per aconseguir, amb la seva tenacitat i esforç “trencar l’immobilisme de la Generalitat i de la Diputació de Castelló respecte a la històrica demanda de la compra d’un nou accelerador, que Compromís reclama des de fa temps“. Nomdedéu ha fet aquestes manifestacions després de conèixer que avui, el gerent de l’Hospital Provincial i responsables de la Conselleria “han mantingut una reunió per abordar la compra de l’accelerador, després de mesos de negatives”. El portaveu de Compromís afirma que, si es confirma finalment l’adquisició, es tracta d’un “èxit col·lectiu en benefici dels pacients, fruit del treball dels professionals, de les denúncies dels pacients i de la tasca de l’oposició”. En aquest sentit, Nomdedéu ha recordat que des de Compromís es va reclamar fa mesos en una moció a la Diputació i a nombrosos ajuntaments la compra de l’accelerador; s’ha reivindicat en tots els consells de Govern del Provincial des de fa mesos; s’han advertint totes les avaries registrades des de fa mesos; es va aconseguir el compromís de la Conselleria de reclamar els informes elaborats pels professionals d’Oncologia i els informes de manteniment dels acceleradors; es va anunciar que s’elevaria una denúncia davant el Síndic, que ha decidit investigar d’ofici i es va traslladar el problema al Defensor del Pacient. “Ha estat un èxit col·lectiu, però estem molt satisfets del treball realitzat, si finalment es confirma la compra per part de la Conselleria. En cas contrari, seguirem insistint”. “.