El portaveu de Compromís reivindica la necessitat millorar la transparència i donar veu a la ciutadania en les decisions que els afecten directament

Els representants veïnals reconeixen la labor de Compromís en la implantació d’un reglament de Participació en la Diputació
El portaveu de Compromís en la Diputació i de l’Ajuntament de Castelló, Enric Nomdedéu, va mantindre ahir una trobada de treball amb els responsables de principals organitzacions veïnals de la província i de la capital de la Plana. En la reunió, en la que van participar el president de la Federació d’associacions Ciutadanes, Amalio Palacios; la presidenta de la Federació Provincial d’associacions de Veïns, Vicki Amors; el president de la Coordinadora d’associacions de Veïns, Francisco Pastor i el president de l’associació de veïns del Segon Vaig moldre de la capital, Emilio Agulleiro, es van analitzar mecanismes de millora de la participació ciutadana i de transparència en les decisions polítiques. En este sentit, els representants veïnals van reconéixer la el treball i la persistència de Compromís en la seua reivindicació d’un reglament de Participació per a la Diputació de Castelló. “Hem coincidit que la transparència i la participació són els millors mecanismes de fiscalització ciutadana de l’acció política; prevenen la corrupció i vertebren la implicació de la ciutadania en les decisions del públic”, ha manifestat Nomdedéu, que ha coincidit amb les associacions veïnals en què “cal continuar treballant per a millorar estos mecanismes perquè els ciutadanss se senten partíceps de l’acció política i de les decisions que els afecten”.