xavier-trenco La proposta, fruit d’una reunió amb l’associació de comerç local Aproca, pretén incentivar l’activitat econòmica en la localitat

BLOC-Compromís d’Almassora impulsarà una bateria de propostes per incentivar l’activitat comercial i econòmica de la localitat davant de la falta d’actuació de l’actual equip de Govern i del tancament sistemàtic d’establiments en la localitat. Per este motiu, i com a primera actuació, el portaveu de BLOC-Compromís a Almassora, Xavier Trenco, ha anunciat que “hem elevat al ple una proposta per a rebaixar al màxim l’Impost de sobre Construccions Instal•lacions i Obres”. La iniciativa, fruit d’una reunió amb l’associació local de comerciants Aproca, pretén portar al consistori les iniciatives dels emprenedors locals. “Fa un any es va acordar bonificar en un 50% la quota de l’impost en obres necessàries per a obrir establiments. Ara volem anar més enllà i proposem una bonificació del 95% amb l’objectiu de frenar el tancament de locals i també per a incentivar la instal•lació de nous comerços”. El portaveu de BLOC-Compromís a Almassora diu que “davant de la proximitat de grans superfícies al municipi i a causa de la falta de posada en pràctica per part del PP del Pla d’Acció Comercial de la localitat, des de BLOC-Compromís considerem necessari impulsar mesures per a revitalitzar el comerç en la mesura que siga possible”. Des de BLOC-Compromís “considerem que el comerç és vital per a la creació d’ocupació i imprescindible perquè els veïns i veïnes del municipi compten amb tot tipus de servicis sense haver de desplaçar-se a localitats veïnes”.