Alcaldes i diputats de Compromís es reuneixen amb Enric Nomdedéu, secretari autonòmic d’Ocupació

Compromís aposta per la formació qualificada de joves i aturats en el sector industrial per refermar una feina estable. Així s’ha posat de manifest en una reunió que han mantingut el secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu, amb els diputats Xavier Trenco i José Miguel Carbó, l’alcaldessa d’Almassora, Susanna Nicolau, i el de Borriol, Silverio Tena. L’objectiu de la trobada ha estat recollir les propostes i necessitats dels municipis en matèria de formació per a l’ocupació.

Entre les aportacions realitzades destaca la defensada per municipis com Almassora, que aposta per avaluar quins perfils professionals demana el sector industrial i formar joves i aturats en aquesta direcció.

A la reunió, Nomdedéu ha informat sobre els tallers de formació que el SERVEF ha posat en marxa a la província de Castelló, mentre que el portaveu de Compromís a la Diputació, Xavier Trenco, ha exposat al secretari autonòmic la necessitat de modificar, en el futur, les bases de concessió d’aquests tallers “per facilitar l’accés als municipis xicotets”. El secretari autonòmic, per la seua banda, s’ha compromès a estudiar-ho.

——————————

Alcaldes y diputados de Compromís se reúnen con el secretario autonómico de Empleo

Compromís apuesta por la formación cualificada de jóvenes y desempleados en el sector industrial para afianzar un empleo estable. Así se ha puesto de manifiesto en una reunión que han mantenido el secretario autonómico de Empleo, Enric Nomdedeu, con los diputados Xavier Trenco y Jose Miguel Carbó, la alcadesa de Almassora, Susanna Nicolau, y el de Borriol, Silverio Tena. El objetivo del encuentro ha sido recoger las propuestas y necesidades de los municipios en materia de formación para el empleo.

Entre las aportaciones realizadas destaca la defendida por municipios como Almassora, que apuesta por evaluar qué perfiles profesionales demanda el sector industrial y formar a jóvenes y desempleados en esa dirección.

En la reunión, Nomdedéu ha informado sobre los talleres de formación que el Servef ha puesto en marcha en la provincia de Castellón, mientras que el portavoz de Compromís en la Diputación, Xavier Trenco, ha expuesto al secretario autonómico la necesidad de modificar, en el futuro, las bases de concesión de estos talleres “para facilitar el acceso a los municipios pequeños”. El secretario autonómico, por su parte, se ha comprometido a estudiarlo.