COMPROMÍS ES FELICITA PER L’ADJUDICACIÓ DE LES OBRES DE CANALITZACIÓ ENTRE LES DEPURADORES DE BORRIOL I CASTELLÓ

Silverio Tena: «Només cap lamentar els continus retards que va patir el projecte i que ha anat en detriment del poble.»

Compromís ha mostrat la seua satisfacció per l’adjudicació de les obres de construcció del col·lector de les aigües residuals de Borriol. «Per fi podran començar unes obres necessàries, donant solució a un greu problema mediambiental que estava patint el terme de Borriol, i per extensió la població de Castelló. S’evita d’esta forma una possible contaminació dels nostres aqüífers», ha explicat el portaveu de Compromís a la institució provincial, Xavier Trenco.

Per la seua banda, l’alcalde de Borriol, Silverio Tena ha manifestat la seua satisfacció per l’adjudicació de les obres «És una molt bona notícia per al nostre municipi. Només cap lamentar els continus retards que va patir el projecte i que ha anat en detriment del poble. Ara esperem que es complisquen els termes previstos per la seua execució i posada en funcionament».

En este sentit s’ha manifestat també el portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Castelló, Ignasi Garcia, qui ha ha recordat tots els problemes associats a la depuradora de Borriol «que recordem es va convertir en un cas judicial, en un assumpte de corrupció que va afectar a l’anterior vicepresident de la Diputació, Francisco Martínez». Per a Garcia, «estem parlant d’un assumpte que requeria una solució tècnica ja que afecta les aigües residuals i, per tant, la salut de les persones. I per damunt de qualsevol tipus de partidisme està el bé comú, que en aquest cas és cuidar del medi ambient.».

————————–

COMPROMÍS SE FELICITA POR La ADJUDICACIÓN DE LAS OBRAS DE CANALIZACIÓN ENTRE LAS DEPURADORAS DE BORRIOL Y CASTELLÓ

Silverio Tena: «Sólo cabe lamentar los continuos retrasos que sufrió el proyecto y que ha ido en detrimento del pueblo.»

Compromís ha mostrado su satisfacción por la adjudicación de las obras de construcción del colector de las aguas residuales de Borriol. «Por fin podrán empezar unas obras necesarias, dando solución a un grave problema medioambiental que estaba sufriendo el término de Borriol, y por extensión la población de Castelló. Se evita de esta forma una posible contaminación de nuestros acuíferos», ha explicado el portavoz de Compromis en la institución provincial, Xavier Trenco.

Por su parte, el alcalde de Borriol, Silverio Tena ha manifestado su satisfacción por la adjudicación de las obras «Es una muy buena noticia para nuestro municipio. Sólo cabe lamentar los continuos retrasos que sufrió el proyecto y que ha ido en detrimento del pueblo. Ahora esperamos que se cumplan los términos previstos por su ejecución y puesta en funcionamiento».

En este sentido se ha manifestado también el portavoz de Compromis en el ayuntamiento de Castelló, Ignasi Garcia, quien ha ha recordado todos los problemas asociados a la depuradora de Borriol «que recordamos se convirtió en un caso judicial, en un asunto de corrupción que afectó al anterior vicepresidente de la Diputación, Francisco Martínez». Para Garcia, «estamos hablando de un asunto que requería una solución técnica puesto que afecta las aguas residuales y, por lo tanto, la salud de las personas. Y por encima de cualquier tipo de partidismo está el bien común, que en este caso es cuidar del medio ambiente».