-La xerrada va comptar amb l’assistència d’Emilio Marmaneu, president de l’AFA del País Valencià, Alfred Remolar, alcalde de Betxí i Susana Ferrandis, regidora de benestar social

Desenes de persones van assistir ahir de vesprada a la convocatòria informativa organitzada per l’Associació de Familiars d’Alzheimer per explicar, a tots els assistents, el projecte de gestió que s’ha plantejat per tirar en davant el Centre de Dia de Betxí. A l’acte va assistir Emilio Marmaneu, president de l’AFA del País Valencià, Alfred Remolar, alcalde de Betxí, Susana Ferrandis, regidora de Benestar Social i Silvia Ramos, gerent d’AFA Castelló.

En la xerrada, Marmaneu va destacar els aspectes més importants que qualsevol malalt d’Alzheimer ha de rebre per poder aconseguir un tractament de qualitat. Després de posar especial èmfasi en l’experiència que avala la seua gestió en altres centres de la comarca, Marmaneu va explicar que és importantíssim que tot el poble col·labore en el projecte, ja que s’ha de tindre en compte que tots els malalts també tenen familiars que han de ser tinguts en compte en la gestió del centre. A més, també va confirmar la voluntat de contractar personal del municipi per al projecte.

Per la seua banda, Alfred Remolar va comunicar als assistents els passos burocràtics que s’hauran de seguir en les pròximes setmanes abans de firmar el conveni de cessió del local amb l’AFA. A continuació, va remarcar que es pretén obrir l’edifici amb un preu assequible per a totes les persones i a més amb un servei de gran qualitat.

Una vegada acabada la sessió, nombroses persones es van acostar als representants de l’Associació per mostrar la seua voluntat de portar els seus familiars al centre una vegada òbriga les portes. A hores d’ara, són vora 20 els potencials usuaris que han mostrat interès a l’espera de l’inici del servei.