Compromís avala amb el 90% dels vots i quatre quintes parts dels assistents una candidatura “renovada i compromesa amb la millora de la qualitat de vida dels veïns i veïnes de Benicàssim”

La llista incorpora totes les sensibilitats de la coalició i tindrà de número dos a Pau Ferrando
L’Assemblea Local de Compromís a Benicàssim va triar anit Joan Bonet Hancox com a cap de llista de la coalició pels propers comicis municipals pel 90% dels vots. Així Bonet, de 37 anys d’edat, substituirà l’actual portaveu de Compromís en l’Ajuntament, Domingo Ferrando, al capdavant de la candidatura a l’alcaldia i liderarà una llista renovada, que uneix joventut i experiència.
Este jove empresari de Benicàssim s’ha fixat com a repte “unir el suport dels què reclamen el canvi a Benicàssim per a demostrar que altres polítiques són possibles, perquè des de Compromís a Benicàssim prioritzarem la participació de la ciutadania en les decisions polítiques i la transparència”.
En este sentit, Joan Bonet ha incorporat en els primers llocs de la llista electoral de Compromís a persones de tots els àmbits professionals i socials del municipi. “És una candidatura molt completa, de la que formen part veïns i veïnes de Benicàssim coneguts i compromesos amb la localitat i amb les seues necessitats”, explica Bonet.
Així, acompanyaran a Bonet en els primers llocs d’esta candidatura l’actual secretari local de Compromís, Pau Ferrando, llicenciat en Història Medieval, que assumirà el número dos de la llista; Elena Salvador, empresària; la doctora Ana García Pitarch; i el funcionari Carlos Rocamora, entre altres. “És una candidatura que conjuga joventut i experiència, persones compromeses a recuperar els drets socials i la qualitat de vida dels nostres veïns i amb representants de totes les sensibilitats que conformen la coalició Compromís”, explica Bonet.
Per la seua banda, l’actual portaveu de BLOC-Compromís a Benicàssim, Domingo Ferrando, que ha recolzat la candidatura de Bonet, va destacar la “labor d’oposició responsable realitzada en l’actual legislatura. Des de Compromís hem tractat de donar veu a les reivindicacions socials i polítiques de la ciutadania, però davant de les noves responsabilitats i els nous temps polítics que s’aproximen, és necessari un relleu que aporte noves idees i energies al nostre projecte de canvi”.
En este sentit, Pau Ferrando, número dos de la candidatura, ha destacat “el treball col•lectiu que s’ha realitzat durant l’actual legislatura i l’important paper exercit per Joan Bonet en campanyes com les iniciatives contra l’IBI injust…”. Pau Ferrando s’ha compromés davant del col•lectiu a “treballar per a renovar la política a Benicàssim i per a construir, restablir i millorar el diàleg entre les forces polítiques de la localitat i amb els col•lectius socials i ciutadans”. “Pretenem continuar l’acció ferma i la política constructiva enfront del desgovern actual del Partit Popular a Benicàssim”, defenen Bonet i Pau Ferrando.