El portaveu adjunt del Grup Compromís a la Diputació, José Miguel Carbó, dona el relleu en el seu lloc al regidor de Benicàssim Pau Josep Ferrando, següent de la llista provincial que la coalició va presentar a les passades eleccions locals i autonòmiques de 2015. Es tracta d’un canvi acordat després dels comicis de maig que, en complir-se dos anys, es farà efectiu després del ple de la institució provincial, que tindrà lloc el proper dimarts 23 d’aquest mes. En aquesta data, està previst que el diputat provincial José Miguel Carbó presente la seua renúncia en el transcurs de la sessió plenària, com és preceptiu.

Al principi de la legislatura es va acordar que els regidors de Borriol (Carbó) i Benicàssim (Ferrando), correlatius a la llista electoral, ocuparien el càrrec de portaveu adjunt del Grup Compromís durant mitja legislatura cadascun. Aquesta decisió es va prendre d’acord amb els bons resultats que la formació nacionalista va obtenir en sengles municipis i Compromís va considerar oportú gratificar d’aquesta manera a tots dos col·lectius locals.
Pau Ferrando (Castelló de la Plana, 29 de desembre de 1976) és professor d’Història i Geografia. Està casat i és regidor a l’Ajuntament de Benicàssim des de l’any 2015. El futur diputat provincial ha volgut agrair al seu antecessor el treball que ha estat realitzant durant aquests dos anys a la Diputació, “una tasca callada i constant però basada en el rigor i en l’honestedat; valors que defineixen tant al company José Miguel com a les sigles per les quals tots dos vam ser elegits: i per aquest camí seguirem avançant “.

——————–

Pau Ferrando toma el relevo de José Miguel Carbó como diputado provincial de Compromís. El cambio estaba previsto para cuando se llegara al ecuador de la legislatura

El portavoz adjunto del Grupo Compromís en la Diputación, José Miguel Carbó, da el relevo en su puesto al concejal de Benicàssim Pau Josep Ferrando, siguiente de la lista provincial que la coalición presentó a las pasadas elecciones locales y autonómicas de 2015. Se trata de un cambio acordado tras los comicios de mayo que, al cumplirse dos años de los mismos, se hará efectivo después del pleno de la institución provincial, que se celebrará el próximo martes 23 de este mes. En esa fecha, está previsto que el diputado provincial José Miguel Carbó presente su renuncia en el transcurso de la sesión plenaria, como es preceptivo.
En el principio de la legislatura se acordó que los concejales de Borriol (Carbó) y Benicàssim (Ferrando), correlativos en la lista electoral, ocuparían el cargo de portavoz adjunto del Grupo Compromís durante media legislatura cada uno. Esta decisión a tenor de los buenos resultados que la formación nacionalista obtuvo en sendos municipios y Compromís consideró oportuno gratificar de esta manera a ambos colectivos locales.
Pau Ferrando (Castelló de la Plana, 29 de diciembre de 1976) es profesor de Historia y Geografía. Está casado y es concejal en el Ayuntamiento de Benicàssim desde el año 2015. El futuro diputado provincial ha querido agradecer a su antecesor el trabajo que ha estado realizando durante estos dos años en la Diputación, “una labor callada y constante pero basada en el rigor y en la honestidad; valores que definen tanto al compañero José Miguel como a las siglas por las que ambos fuimos elegidos: y por ese camino vamos a seguir avanzando”.