El portaveu de Compromís a la Diputació de Castelló, Xavier Trenco, i un representant de l’Associació Forestal de Castelló (Afocas), s’han reunit amb el director general de Medi Natural, Antoni Marzo, i amb la directora general de Prevenció d’Incendis Forestals, Delia Álvarez. L’objectiu ha sigut abordar diversos projectes per a la millora dels boscos i de la bioeconomia forestal.

Segons ha destacat Xavier Trenco, “l’aprofitament del bosc no sols constitueix un sector econòmic amb projecció de futur sinó que també suposa una ferramenta molt poderosa per a la prevenció d’incendis forestals i, al mateix temps, per a evitar el despoblament de les comarques de l’interior de Castelló”. En aquest sentit, el diputat de Compromís ha insistit en què aquesta és una línia de treball prioritària per a la coalició i en la qual “caldrà seguir aprofundint, gràcies també a la bona acollida que hem rebut per part dels directors generals Marzo i Álvarez”.

——————————–

COMPROMÍS DIPUTACIÓN Y AFOCAS EXPONEN PROYECTOS DE MEJORA Y APROVECHAMIENTO DE LOS BOSQUES A LOS DIRECTORES GENERALES DE MEDIO NATURAL Y PREVENCIÓN DE INCENDIOS

El portavoz de Compromís en la Diputación de Castellón, Xavier Trenco, y un representante de la Asociación Forestal de Castellón (Afocas), se han reunido con el director general de Medio Natural, Antonio Marzo, y con la directora general de Prevención de Incendios forestales, Delia Álvarez. El objetivo ha sido abordar diversos proyectos para la mejora de los bosques y de la bioeconomía forestal. Según destacó Xavier Trenco, “el aprovechamiento del bosque no sólo constituye un sector económico con proyección de futuro sino que también supone una herramienta muy poderosa para la prevención de incendios forestales y, al mismo tiempo, para evitar el despoblamiento de las comarcas del interior de Castellón”. En este sentido, el diputado de Compromís ha insistido en que esta es una línea de trabajo prioritaria para la coalición y en la que “habrá que seguir profundizando, gracias también a la buena acogida que hemos recibido por parte de los directores generales Marzo y Álvarez” .