Trenco: «El senyor Martínez em va dir que es volen plantar herbes de l’època del Papa Luna però alguna cosa no quadra amb l’estudi que s’ha encarregat a una empresa privada»

El Grup Compromís a la Diputació ha mostrat la seua estranyesa perquè l’equip de govern de la institució provincial ha encarregat un estudi amb l’objectiu de fer un catàleg de les espècies botàniques que hi ha al parc de l’Artilleria de Peníscola. Segons el portaveu de Compromís, Xavier Trenco, aquest estudi, que ha tingut un cost de 3.388 euros, inclou el catàleg amb la caracterització de les especies botàniques existents actualment en el parc i una proposta del manteniment de les espècies inventariades.

Però, segons Trenco, «alguna cosa no ens quadra perquè quan li vam preguntar al diputat de Turisme i alcalde de Peníscola, Andrés Martínez, ens va dir que l’objectiu era fer un jardí amb les plantes i herbes medicinals de l’època del Papa Luna». Per tant, per al portaveu de Compromís, «no queda clar si els quasi quatre mil euros s’han gastat en inventariar les espècies que hi ha ara per ara al jardí, o en fer una proposta per a crear un nou jardí».

El diputat de Compromís també ha recordat que eixe parc de l’Artilleria es va construir en els anys 50 del segle XX i, per tant, «res té a veure amb l’època del Papa Luna, així que no trobem que la resposta del diputat de Turisme justifique l’encàrrec de fer cap estudi: ni del jardí actual, ni del que diu el senyor Martínez que es vol plantar». Per tant, Compromís ha tornat a plantejar la qüestió, en aquesta ocasió, per escrit.

—————-

COMPROMÍS SE PREGUNTA POR QUÉ LA DIPUTACIÓN SE HA GASTADO 4.000 EUROS EN UN ESTUDIO SOBRE LAS PLANTAS DEL PARQUE DE LA ARTILLERÍA DE PEÑÍSCOLA

Trenco: «El señor Martínez me dijo que se quieren plantar hierbas de la época del Papa Luna pero algo no cuadra con ese estudio que se ha encargado a una empresa privada»

El Grupo Compromís en la Diputación ha mostrado su extrañeza porque el equipo de gobierno de la institución provincial ha encargado un estudio con el objetivo de hacer un catálogo de las especies botánicas que hay en el parque de la Artillería de Peñíscola. Según el portavoz de Compromís, Xavier Trenco, este estudio, que ha tenido un coste de 3.388 euros, incluye el catálogo con la caracterización de las especies botánicas existentes actualmente en el parque y una propuesta del mantenimiento de las especies inventariadas.

Pero, según Trenco, «algo no nos cuadra porque cuando le preguntamos al diputado de Turismo y alcalde de Peñíscola, Andrés Martínez, nos dijo que el objetivo era hacer un jardín con las plantas y hierbas medicinales de la época del Papa Luna». Por lo tanto, para el portavoz de Compromís, «no queda claro si los casi cuatro mil euros se han gastado en inventariar las especies que hay hoy por hoy en el jardín, o en hacer una propuesta para crear un nuevo jardín».

El diputado de Compromís también ha recordado que ese parque de la Artillería se construyó en los años 50 del siglo XX y, por tanto, «nada tiene que ver con la época del Papa Luna, así que no encontramos que la respuesta del diputado de Turismo justifique el encargo de hacer ningún estudio: ni del jardín actual, ni de lo que dice el señor Martínez que se quiere plantar». Por lo tanto, Compromís ha vuelto a plantear la cuestión, en esta ocasión, por escrito.