El portaveu de Compromís en la Diputació de Castelló, Xavier Trenco, ha mostrat la seua estranyesa davant l’anunci d’un suposat pacte entre el president Javier Moliner i Renfe perquè el bitllet de Rodalia siga gratuït per als viatgers de l’AVE de la capital de la Plana.

Segons consta en un comunicat de premsa emés per la Diputació, “el president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner, ha pactat amb Renfe que els usuaris de l’AVE Madrid-Castelló tinguin servei de trens rodalies gratuït per aconseguir que es beneficie tota la província d’aquesta nova porta d’entrada d’oportunitats “.

Trenco ha recordat a Moliner que la gratuïtat d’aquest servei “ja s’ofereix ara mateix als usuaris de Llarga Distància: als viatgers de l’Euromed, Alvia, etc. Així que, o bé Renfe tenia previst cobrar el bitllet de Rodalia a els usuaris de l’AVE a Castelló, o bé no sé quina classe de pacte ha aconseguit el senyor Moliner “. Trenco ha manifestat que intentarà aclarir aquest punt en el ple de la Diputació, dimarts que ve.


TRENCO: “LAS CERCANÍAS YA SON GRATUITAS PARA LOS USUARIOS DE LOS TRENES DE LARGA DISTANCIA”

El portavoz de Compromís en la Diputación de Castellón, Xavier Trenco, ha mostrado su extrañeza ante el anuncio de un supuesto pacto entre el presidente Javier Moliner y Renfe para que el billete de Cercanías sea gratuito para los viajeros del AVE a la capital de la Plana.

Según consta en un comunicado de prensa emitido por la Diputación, “el presidente de la Diputación de Castelló, Javier Moliner, ha pactado con Renfe que los usuarios del AVE Madrid-Castelló tengan servicio de trenes cercanías gratuito para conseguir que se beneficie toda la provincia de esta nueva puerta de entrada de oportunidades”.

Trenco ha recordado a Moliner que la gratuidad de este servicio “ya se ofrece a día de hoy a los usuarios de Larga Distancia: a los viajeros del Euromed, Alvia, etc. Así que, o bien Renfe tenía previsto cobrar el billete de Cercanías a los usuarios del AVE a Castellón, o bien no sé qué clase de pacto ha conseguido el señor Moliner”. Trenco ha manifestado que intentará aclarar este punto en el pleno de la Diputación, el próximo martes.