Trenco: «El Partit Popular i Ciudadanos estan en una competició continua per demostrar qui és més radical, embrutant el debat a la corporació.»

Compromís valora positivament el consens aconseguit al voltant de les dos mocions presentades per potenciar els recursos turístics de l’interior de Castelló i donar suport a les pimes. Així ho ha manifestat el portaveu de Compromís a la Diputació, Xavier Trenco, qui ha indicat que les dos propostes van en la línia de treballar de forma valenta i efectiva per dinamitzar econòmicament el nostre interior. «Les dos mocions presentades pretenen ajudar a la dinamització econòmica de les nostres comarques Castelló, afavorint la creació d’ocupació i l’activitat empresarial.», ha explicat el portaveu de Compromís a la institució provincial.

Per altra banda, des de Compromís lamenten els discursos radicals de Partit Popular i Ciudadanos sobre les millores en educació portades a terme els darrers 3 anys pel Govern del Botànic. «Des de 2015, fins a dia de hui, s’han eliminat mes de la meitat dels barracons existents a la província de Castelló permetent que mes de 1.300 xiquetes i xiquets passen a estudiar en aules dignes.», ha declarat el diputat de Compromís, Pau Ferrando.

Per a Ferrando, «el discurs del PP, instant a l’odi contra els educadors dels sistema públic, és una mostra mes de la falta d’un projecte clar per a l’educació pública, més enllà d’intentar mantindre-la en precari com ja va ocorrer durant els anys que van governar a la Generalitat». Per la seua banda, el portaveu de Compromís, Xavi Trenco, ha manifestat que «el Partit Popular i Ciudadanos estan en una competició continua per demostrar qui és més radical, qui està més a la dreta. El seu discurs d’ultradreta sols busca embrutar el debat a la corporació i és una manifestació clara de la por a perdre la el govern de la Diputació en la pròxima legislatura».

———————-

COMPROMÍS DESTACA EL CONSENSO GENERADO A LA DIPUTACIÓN ALREDEDOR DE SUS PROPUESTAS PARA DINAMIZAR El INTERIOR DE LAS COMARCAS DE CASTELLÓ Y CRITICA EL DISCURSO RADICAL DE PP Y *CIUDADANOS .

Trenco: «El Partido Popular y Ciudadanos están en una competición continúa para demostrar quién es más radical, ensuciando el debate a la corporación. »

Compromis valora positivamente el consenso conseguido alrededor de las dos mociones presentadas para potenciar los recursos turísticos del interior de Castelló y apoyar a las Pymes. Así lo ha manifestado el portavoz de Compromis a la Diputación, Xavier Trenco, quien ha indicado que las dos propuestas van en la línea de trabajar de forma valiente y efectiva para dinamizar económicamente nuestro interior. «Las dos mociones presentadas pretenden ayudar a la dinamización económica de nuestras comarcas Castelló, favoreciendo la creación de ocupación y la actividad empresarial.», ha explicado el portavoz de Compromís a la institución provincial.

Por otro lado, desde Compromís lamentan los discursos radicales de Partido Popular y Ciudadanos sobre las mejoras en educación llevadas a cabo los últimos 3 años por el Govern del Botànic. «Desde 2015, hasta día de hoy, se han eliminado mes de la mitad de los barracones existentes a la provincia de Castelló permitiendo que mes de 1.300 niñas y niños pasen a estudiar en aulas dignas.», ha declarado el diputado de Compromis, Pau Ferrando.

Para Ferrando, «el discurso del PP, instando al odio contra los educadores del sistema público, es una muestra mas de la falta de un proyecto claro para la educación pública, más allá de intentar mantenerla en precario como ya ocurrió durante los años que gobernaron a la Generalitat». Por su parte, el portavoz de Compromiso, Xavi Trenco, ha manifestado que «el Partido Popular y Ciudadanos están en una competición continúa para demostrar quién es más radical, quien está más a la derecha. Su discurso de ultraderecha sólo busca ensuciar el debate en la corporación y es una manifestación clara del miedo a perder la el gobierno de la Diputación en la próxima legislatura»