“Els nostres fills i filles estan acudint a un col•legi que té greus mancances estructurals i volem posar-hi remei”, ha manifestat el regidor i portaveu de Compromís Joan Bautista Vilar. Davant de les queixes de mares i pares del Col•legi Avel•lí Corma respecte a l’actual estat i deficiències manifestes del centre docent, així com la preocupació manifestada per la comunitat educativa, des de Compromís per Moncofa s’han encetat una sèrie de converses per tal d’informar a la Conselleria d’Educació respecte a la reforma necessària d’aquest col•legi.

“Resulta impensable que un obra que quasi no te ni sis anys, estiga en aquest estat lamentable, i que fins ara els anteriors governs municipals així com l’actual alcalde, no hagen estat capaços d’actuar pel bé dels moncofins i moncofines” segons Vilar. De fet, l’obra de l’Avel•lí Corma presenta greus mancances estructurals que han suscitat el malestar entre l’alumnat, davant del qual Compromís per Moncofa s’ha interessat.

«Si als problemes estructurals que fa anys que patim, els afegim els sobrecostos d’un 30% en la seua construcció, prop d’un milió d’euros de sobrecost, la conclusió que es trau és que s’ha jugat amb els interessos de Moncofa que no han prevalgut en cap moment ni per part de l’anterior Conselleria d’Educació ni pels governs municipals de Moncofa», ha declarat amb contundència el regidor i portaveu de Compromís per Moncofa .

Cal recordar que en estos moments la gestió de CIEGSA durant els anys del govern del PP està sent investigada pels tribunals i també s’ha obert una Comissió d’Investigació en les Corts «on estem segurs que el cas de Moncofa eixirà a la palestra i esperem també que se’n deriven les responsabilitats polítiques que toquen».

En poques setmanes «les reunions que estem mantenint a nivell territorial així com els escrits i petició de documentació presentats a les Corts Valencianes, i tota aquella informació que puguem recavar per solucionar el problema, ho portarem a una reunió que hem sol•licitat amb Conselleria d’Educació per tractar de trobar una solució al problema de la deficient situació estructural del centre educatiu», ha conclòs el regidor.

 

 

————————-
Compromís per Moncofa se reunirá con Educación para informar de las deficiencias del Avel•lí Corma
“Nuestros hijos están acudiendo a un colegio que tiene graves carencias estructurales y queremos poner remedio”, ha manifestado el concejal y portavoz de Compromís Joan Bautista Vilar

Ante las quejas de madres y padres del Colegio Avel•lí Corma respecto al actual estado y deficiencias del centro docente, así como la preocupación manifestada por la comunidad educativa, desde Compromís per Moncofa han iniciado una serie de conversaciones para informar a la Conselleria de Educación respecto a la reforma que necesita este colegio.

“Resulta impensable que un obra que casi no tiene ni seis años, esté en este estado lamentable, y que hasta ahora los anteriores gobiernos municipales así como el actual alcalde, no hayan sido capaces de actuar por el bien de los moncofins y moncofines”, según Vilar. De hecho, la obra del Avel•lí Corma presenta graves carencias estructurales que han suscitado el malestar entre el alumnado, ante el que Compromís por Moncofa se ha interesado.

“Si a los problemas estructurales que hace años que sufrimos, les añadimos los sobrecostes de un 30% en su construcción, cerca de un millón de euros de sobrecoste, la conclusión que se saca es que se ha jugado con los intereses de Moncofa que no han prevalecido en ningún momento ni por parte de la anterior Consejería de Educación ni por los gobiernos municipales de Moncofa”, declaró con contundencia el concejal y portavoz de Compromís per Moncofa.

xiquets_col·legiHay que recordar que en estos momentos la gestión de CIEGSA durante los años del gobierno del PP está siendo investigada por los tribunales y también se ha abierto una Comisión de Investigación en las Cortes “donde estamos seguros de que el caso de Moncofa saldrá a la palestra y esperamos también que se deriven las responsabilidades políticas que corresponden”.

En pocas semanas “las reuniones que estamos manteniendo a nivel territorial así como los escritos y petición de documentación presentados a las Cortes Valencianas, y toda aquella información que podamos recabar para solucionar el problema, lo llevaremos a una reunión que hemos solicitado con Conselleria de Educación para tratar de encontrar una solución al problema de la deficiente situación estructural del centro educativo”, ha concluido el concejal.