Tres-cents trenta-un mil euros es va comprometre a invertir la Diputació de Castelló en la col·locació de gespa artificial al camp de futbol de Moncofa, unes obres que el Partit Popular havia assegurat que duria a terme fa anys però que mai acabaven d’arribar. Finalment, fa uns dies el PP de la Diputació va aprovar en la comissió d’Hisenda finançar el projecte “però pagant-ho en dues anualitats”, ha lamentat el portaveu de Compromís a Moncofa, Joan Batiste Vilar.

Per Vilar “això suposa una nova decepció per als veïns perquè a aquest projecte se li ha donat llargues durant massa temps”. El portaveu de Compromís a Moncofa ha destacat que, davant d’aquest nou incompliment del Partit Popular, “hem decidit presentar una moció per reclamar al PP de l’Ajuntament i de la Diputació que execute les obres durant el present any i que no demoren més un projecte que és tan necessari”. Vilar ha volgut deixar clar que aquesta moció “es presenta com un reconeixement als pares dels xavals i al Moncofa FC, que són els que han estat reivindicant la millora del camp de futbol sense descans”.

Joan Baptista Vilar ha insistit que el projecte es va idear fa anys “però la Diputació del PP mai ha invertit ni un cèntim al nostre poble, ni per al camp de futbol, ni per a res, per la senzilla raó que no governaven aquí”.

En l’última campanya electoral “van prometre una altra vegada que el PP provincial finançaria la totalitat del projecte. Però van arribar els pressupostos de 2016 i els populars no van posar ni un cèntim mentre que Compromís va presentar una esmena als comptes en la qual es recollia aquest projecte”.

Segons el regidor de Compromís, va ser la pressió de la coalició la que va aconseguir que, finalment, el PP es comprometés a cofinançar les obres. “Vam haver de posar en el pressupost de Moncofa una partida de 200.000 euros en el capítol de despeses, que respon al percentatge que l’ajuntament ha de disposar per al finançament del camp de futbol”. Segons el regidor de Compromís, “nosaltres hem fet tot bé: els pares, els futbolistes, els veïns, Compromís … El que ha tornat a incomplir allò promès ha estat el PP”.

 

———————————

COMPROMÍS RECLAMA AL PP DEL AYUNTAMIENTO Y EN LA DIPUTACIÓN QUE LA OBRA DEL CAMPO DE FÚTBOL SE EJECUTE EN UN AÑO Y NO EN DOS COMO SE HA PRESUPUESTADO

La presión de la coalición hizo posible que Moliner se comprometiera a aportar 331.000 euros mediante un convenio pero a dos años

Trescientos treinta y un mil euros se comprometió a invertir la Diputación de Castellón en la colocación de césped artificial en el campo de fútbol de Moncofa, unas obras en las que el Partido Popular había asegurado que llevaría a cabo hace años pero que nunca acababan de llegar. Finalmente, hace unos días el PP de la Diputación aprobó en la comisión de Hacienda financiar el proyecto “pero pagándolo en dos anualidades”, ha lamentado el portavoz de Compromís en Moncofa, Joan Batiste Vilar.

Para Vilar “esto supone una nueva decepción para los vecinos porque a este proyecto se le ha dado largas durante demasiado tiempo”. El portavoz de Compromís en Moncofa ha destacado que, ante este nuevo incumplimiento del Partido Popular, “hemos decidido presentar una moción para reclamar al PP del Ayuntamiento y de la Diputación que ejecute las obras durante el presente año y que no demoren más un proyecto que es tan necesario”. Vilar ha querido dejar claro que esta moción “se presenta como un reconocimiento a los padres de los chavales y al Moncofa FC, que son los que han estado reivindicando la mejora del campo de fútbol sin descanso”.

Juan Batiste Vilar ha insistido en que el proyecto se ideó hace años “pero la Diputación del PP nunca ha invertido ni un céntimo en nuestro pueblo, ni para el campo de fútbol, ni para nada, por la sencilla razón de que no gobernaban aquí”.

En la última campaña electoral “prometieron otra vez que el PP provincial financiaría la totalidad del proyecto. Pero llegaron los presupuestos de 2016 y los populares no pusieron ni un céntimo mientras que Compromís presentó una enmienda a las cuentas en la cual se recogía ese proyecto”. Según el concejal de Compromís, fue la presión de la coalición la que consiguió que, finalmente, el PP se comprometiera a cofinanciar las obras. “Tuvimos que poner en el presupuesto de Moncofa una partida de 200.000 euros en el capítulo de gastos, que responde al porcentaje que el ayuntamiento debe disponer para la financiación del campo de fútbol”. Según el concejal de Compromís, “nosotros hemos hecho todo bien: los padres, los futbolistas, los vecinos, Compromís… El que ha vuelto a incumplir lo prometido ha sido el PP”.