Compromís es desmarca del document que recollia la proposta de tres associacions veïnals de Castelló perquè la Diputació subscriguera una declaració institucional. “Des del primer minut fins a l’últim nostra única intenció ha estat aconseguir el consens dels grups polítics de la Diputació en aquest assumpte. Com no ho hem aconseguit, no té cap sentit que seguim”. Amb aquestes paraules, el portaveu de Compromís a la Diputació, Xavier Trenco, ha expressat el seu posicionament després de la Junta de Portaveus que s’ha celebrat a la Diputació. En aquesta Junta, que es ve celebrant tots els divendres des de fa unes setmanes i que va ser una proposta de l’oposició, s’ha debatut sobre la petició que, segons Trenco, “han fet associacions de veïns, que estan preocupats per la sanitat pública”.

El portaveu de Compromís ha recordat que la seua intenció era “fer una declaració institucional i consensuar una iniciativa nascuda d’aportacions veïnals però oberta a iniciatives, propostes i consideracions de la resta de grups de la Diputació. Com en la Junta de Portaveus no s’ha arribat a cap acord, ni s’ha acceptat la proposta del grup de Ciutadans, senzillament, ens retirem”.

———————-

TRENCO: “LA VOLUNTAD DE COMPROMÍS ERA LOGRAR UN CONSENSO EN MATERIA SANITARIA, NO CREAR POLÉMICAS”

Compromís se desmarca del documento que recogía la propuesta de tres asociaciones vecinales de Castellón para que la Diputación subscribiera una declaración institucional

“Des del primer minuto hasta el último nuestra única intención ha sido lograr el consenso de los grupos políticos de la Diputación en este asunto. Como no lo hemos logrado, no tiene ningún sentido que sigamos”. Con estas palabras, el portavoz de Compromís en la Diputación, Xavier Trenco, ha expresado su posicionamiento después de la Junta de Portavoces que se ha celebrado en la Diputación. En esta Junta, que se viene celebrando todos los viernes desde hace unas semanas y que fue una propuesta de la oposición, se ha debatido sobre la petición que, según Trenco, “han hecho asociaciones de vecinos, que están preocupados por la sanidad pública”.

El portavoz de Compromís ha recordado que su intención era “hacer una declaración institucional y consensuar una iniciativa nacida de aportaciones vecinales pero abierta a iniciativas, propuestas y consideraciones del resto de grupos de la Diputación. Como en la Junta de Portavoces no se ha llegado a ningún acuerdo, ni se ha aceptado la propuesta del grupo de Ciudadanos, sencillamente, nos retiramos”.