Compromís per Onda ha demanat a l’Ajuntament l’adaptació del parc caní d’Onda per a persones amb discapacitat així com un major manteniment del terreny, ja que, segons el portaveu de Compromís, Lluís Pastor, el parc presenta “un estat lamentable i es troba en una situació d’insalubritat que pot causar problemes tant als animals com a les persones que acudeixen a fer ús del parc”.

Pastor també ha manifestat la necessitat que l’Ajuntament netege periòdicament el parc i què l’adapte a persones amb discapacitat, que es preocupe de mantindre plens els dispensadors de bosses a més d’arrancar les males herbes i renovar el mobiliari urbà, ja que també pateix un desgast que el fa perillós per a la integritat física de les persones.

Segons Pastor, un dels problemes actuals del parc és el desnivell que té, la qual cosa dificulta la visibilitat per a poder vigilar als gossos al mateix temps que el fa molt poc accessible.

El portaveu de Compromís també ha recordat a l’equip de govern l’aprovació de l’acord plenari per a adaptar zones per a gossos en els diferents parcs d’Onda i per a redactar una ordenança de tinença, venda i protecció d’animals de companyia que estiga basada en el benestar animal. “Són acords que van ser aprovats en ple i cal que es porten endavant quan més ràpid millor” manifesta Pastor

Per finalitzar, Lluís Pastor ha proposat la inclusió de cursos d’ensinistrament caní als cursos municipals que ensenyen a entrenar als animals al temps que eduquen als seus propietaris. “Aquests cursos, a més d’ensenyar l’ensinistrament, poden servir per a fer entendre la importància d’arreplegar les deposicions dels gossos, ja que son una via de transmissió de malalties” ha conclòs Pastor.

—————————————————–

Compromís pide adaptar el parque canino de Onda y que se augmente el mantenimiento y limpieza

Pastor: “El recinto se encuentra en una situación insalubridad tal que puede causar problemas tanto para los animales como para las personas”

Compromís per Onda ha pedido al Ayuntamiento la adaptación del parque canino de Onda para personas con discapacidad así como un mayor mantenimiento del terreno, ya que, según el portavoz de la coalición, Lluís Pastor, el parque presenta “un estado lamentable y se encuentra en una situación de insalubridad que puede causar problemas tanto a los animales como a las personas que acuden a hacer uso del mismo”.

Pastor ha manifestado la necesidad de que el Ayuntamiento limpie periódicamente el parque y que la adapte a personas con discapacidad, que se preocupe de mantendré llenos los dispensadores de bolsas además de arrancar las malas hierbas y renovar el mobiliario urbano, ya que también sufre un desgaste que lo hace peligroso para la integridad física de las personas.

Según Pastor, uno de los problemas actuales del parque es el desnivel que tiene, lo cual dificulta la visibilidad para poder vigilar a los perros y a la vez que lo hace muy poco accesible.

El portavoz de Compromís también ha recordado al equipo de gobierno la aprobación del acuerdo del pleno para adaptar zonas para perros en los diferentes parques de Onda y para redactar una ordenanza de tenencia, venta y protección de animales de compañía que esté basada en el bienestar animal. “Son acuerdos que fueron aprobados en pleno y es necesario que se lleven adelante lo más pronto posible” ha manifestado Pastor

Para finalizar, Lluís Pastor ha propuesto la inclusión de cursos de adiestramiento canino a los que ya se hacen en el municipio, mediante los que enseña a entrenar a los animales al tiempo que se educa a sus propietarios. “Estos cursos, aparte de adiestrar a los animales, pueden servir para hacer entender la importancia de recoger las deposiciones de los perros, ya que son una vía de transmitir enfermedades”, ha concluido Pastor.