Trenco: “Volem saber en quina situació jurídica queda, quin serà el futur dels treballadors i com es va a compensar els usuaris que han pagat una quota per a tot l’any”. El diputat critica que la Diputació no haja previst una oficina d’informació per aclarir els dubtes als abonats

Compromís ha demanat una comissió extraordinària per tractar sobre la situació dels treballadors i el 1.800 usuaris “que s’han trobat el dia 1 d’agost les portes de la piscina Provincial tancades sense que se’ls haja donat cap explicació”, ha lamentat el portaveu del Grup a la Diputació, Xavier Trenco. Segons el diputat de Compromís, “els gestors de la piscina porten diversos anys de litigis amb la Diputació, propietària de la piscina i la responsable de la gestió del servei, que ha culminat de la pitjor forma possible perquè el PP no ha sigut capaç de avançar-se als esdeveniments i donar una resposta en temps i forma als usuaris i treballadors”. Trenco també ha criticat que l’empresa concessionària no ha donat cap informació “però tampoc ho ha fet la Diputació, que hauria d’haver previst una oficina d’informació”.

“La Diputació no pot tindre una piscina per donar servei a un municipi mentre que en la resta de poblacions cada ajuntament es fa càrrec de les competències de la promoció de l’esport”, ha afirmat Trenco. Per tant, “el nou model de gestió ha de tindre molt en compte aquesta premissa”. El diputat ha insistit en què aquesta instal·lació va costar a la institució provincial més de cinc milions d’euros, quasi mil milions de pessetes.
“Volem saber en quina situació jurídica es queda la piscina; quin serà el futur dels treballadors i com es va a compensar els usuaris que han pagat una quota per a tot l’any i que, almenys durant un mes, no van a poder usar la instal·lació”, ha conclòs Trenco .

—————————————

COMPROMÍS PIDE UNA COMISIÓN EXTRAORDINARIA A LA DIPUTACIÓN PARA ACLARAR EL FUTURO DE LA PISCINA PROVINCIAL

Trenco: “Queremos saber en qué situación jurídica queda, cuál será el futuro de los trabajadores y cómo se va a compensar a los usuarios que han pagado una cuota para todo el año”
El diputado critica que la Diputación no haya previsto una oficina de información para aclarar las dudas a los abonados

Compromís ha pedido una comisión extraordinaria para tratar sobre la situación de los trabajadores y el 1.800 usuarios “que se han encontrado el día 1 de agosto las puertas de la piscina Provincial cerradas sin que se les haya dado ninguna explicación”, lamentó el portavoz del Grupo en la Diputación, Xavier Trenco.

Según el diputado de Compromís, “los gestores de la piscina llevan varios años de litigios con la Diputación, propietaria de la piscina y la responsable de la gestión del servicio, que ha culminado de la peor forma posible para que el PP no ha sido capaz de adelantarse a los acontecimientos y dar una respuesta en tiempo y forma a los usuarios y trabajadores “. Trenco también ha criticado que la empresa concesionaria no ha dado ninguna información “pero tampoco lo ha hecho la Diputación, que debería haber previsto una oficina de información”.

“La Diputación no puede tener una piscina para dar servicio a un municipio mientras que en el resto de poblaciones cada ayuntamiento se hace cargo de las competencias de la promoción del deporte”, afirmó Trenco. Por tanto, “el nuevo modelo de gestión debe tener muy en cuenta esta premisa”. El diputado ha insistido en que esta instalación costó a la institución provincial más de cinco millones de euros, casi mil millones de pesetas.
“Queremos saber en qué situación jurídica se queda la piscina; cuál será el futuro de los trabajadores y cómo se va a compensar a los usuarios que han pagado una cuota para todo el año y que, al menos durante un mes, no van a poder usar la instalación “, ha concluido Trenco.