Trenco: «Sembla que a l’equip de govern li ha paregut tan bona la nostra idea que ja treballa en l’aplicació de la nostra iniciativa»

El grup Compromís ha demanat a la Diputació que establisca un sistema de cessió d’elements promocionals i mobiliari perquè els municipis que ho demanen puguen disposar d’aquest servei en la celebració d’esdeveniments que s’inclouen en la Ruta del Sabor.

El portaveu de Compromís, Xavier Trenco, ha manifestat que aquesta moció «la vam presentar el passat 11 de maig i sembla que a l’equip de govern li ha paregut tan bona la nostra idea que ja treballa en l’aplicació de la nostra iniciativa». Trenco ha recordat que el projecte de Ruta de Sabor incorpora coma punt important de la seua acció la participació en fires i esdeveniments gastronòmics de la província, «i entenem que això és en col·laboració amb els organitzadors d’eixes fires. D’ací naix la nostra proposta».

El portaveu de Compromís també ha insistit que la Diputació, mitjançant el departament de Desenvolupament Rural, «ja ofereix la instal·lació de casetes per promocionar la Ruta del Sabor en les diverses fires que es fan a Castelló. Però desconeixem la forma de determinar en quines fires estarà present al llarg de tot l’any o si els organitzadors poden demanar la seua participació».

Així, aquest any la Ruta del Sabor ha participat en les festes de la Magdalena amb dues casetes al Casal de la tapa i la cervesa, i dues casetes més al Casal del vi.

També, el 30 d’abril es va contractar el lloguer de carpes per la realització de la I Fira Gastronòmica de Castelló Ruta de Sabor a Alcossebre. «Però, la Fira de Vinaròs, per exemple, no va comptar amb ninguna caseta de promoció d’aquest projecte. El que demanen és que hi haja un sistema perquè tots els municipis se’n puguen beneficiar», ha conclòs Trenco.

————————–

COMPROMÍS PIDE EN UNA MOCIÓN QUE LA DIPUTACIÓN ESTABLEZCA UN SISTEMA DE CESIÓN DE LOS ELEMENTOS PROMOCIONALES DE LA RUTA DEL SABOR PARA LOS PUEBLOS QUE ORGANIZAN FERIAS GASTRONÒMICAS

Trenco: «Parece que al equipo de gobierno le ha parecido tan buena nuestra idea de que ya trabaja en la aplicación de nuestra iniciativa»

El grupo Compromís ha pedido a la Diputación que establezca un sistema de cesión de elementos promocionales y mobiliario para que los municipios que lo solicitan puedan disponer de este servicio en la celebración de eventos que se incluyen en la Ruta del Sabor.

El portavoz de Compromís, Xavier Trenco, ha manifestado que esta moción «la presentamos el pasado 11 de mayo y parece que al equipo de gobierno le ha parecido tan buena nuestra idea de que ya trabaja en la aplicación de nuestra iniciativa». Trenco ha recordado que el proyecto de Ruta de Sabor incorpora como punto importante de su acción la participación en ferias y eventos gastronómicos de la provincia, «y entendemos que eso es en colaboración con los organizadores de esas ferias. De ahí nace nuestra propuesta».
El portavoz de Compromís también ha insistido en que la Diputación, mediante el departamento de Desarrollo Rural, «ya ofrece la instalación de casetas para promocionar la Ruta del Sabor en las diversas ferias que se hacen en Castellón. Pero desconocemos la forma de determinar en qué ferias estará presente a lo largo de todo el año o si los organizadores pueden solicitar su participación».
Así, este año la Ruta del Sabor ha participado en las fiestas de la Magdalena con dos casetas en el Mesón de la tapa y la cerveza, y dos casetas más en el Mesón del vino.
También, el 30 de abril se contrató el alquiler de carpas para la realización de la I Feria Gastronómica de Castellón Ruta de Sabor en Alcossebre. «Pero, la Feria de Vinaròs, por ejemplo, no contó con ninguna caseta de promoción de este proyecto. Lo que pedimos es que haya un sistema para que todos los municipios se puedan beneficiar», concluyó Trenco.