Xavier Trenco: «Moliner continua sense aclarir que pensa fer la Diputació per tal de garantir la viabilitat del centre d’hidroteràpia»

Compromís denuncia la falta de propostes de la Diputació respecte al futur del centre d’Hidroteràpia de Benassal. Així ho ha denunciat el portaveu de Compromís, Xavier Trenco, després que el president de la Diputació no haja contestat a la pregunta realitzada per Compromís en el ple de hui. En esta pregunta, registrada per el grup a la Diputació el passat 14 de desembre, es demanava al president que fera una valoració respecte a la situació actual de la gestió del centre i explicara quina és la proposta de futur de l’equip de govern per al balneari. «Recordem que l’informe demanat per la Diputació a l’UJI alertava sobre la delicada situació econòmica i viabilitat del centre. 6 mesos després de la seua redacció, la Diputació continua sense tindre una idea clara de com abordar la problemàtica gestió del centre», ha explicat el portaveu de Compromís a la institució provincial, Xavier Trenco.

Trenco ha recordat que en diverses comissions s’ha preguntat per este tema, sense que haja hagut cap resposta al respecte. «El fet que Moliner no haja volgut contestar a la nostra pregunta en el Ple ens preocupa molt, ja que evidència que no sap que fer amb una infraestructura que va suposar una inversió de 6 milions d’euros dels quals la Diputació de Castelló va aportar 5,4 milions». Per al portaveu de Compromís urgeix per part de la Diputació una proposta de futur que tinga en compte també als veïns i veïnes de Benassal.

En este sentit s’ha manifestat el també diputat de Compromís, Pau Ferrando, qui critica la falta d’interès i abandó de responsabilitats del govern de la Diputació.«Este abandó no afecta sols a Benassal, sinó a la resta de pobles de la comarca, que havien dipositat esperances en este centre com a un nou motor econòmic».

———————-

COMPROMÍS DENUNCIA LA FALTA DE PROPUESTAS DE LA DIPUTACIÓN RESPECTO Al FUTURO DEL BALNEARIO DE BENASAL

Xavier Trenco: «Moliner continúa sin aclarar que piensa hacer la Diputación para garantizar la viabilidad del centro de hidroterapia»

Compromís denuncia la falta de propuestas de la Diputación respecto al futuro del centro de Hidroterapia de Benassal. Así lo ha denunciado el portavoz de Compromís, Xavier Trenco, después de que el presidente de la Diputación no haya contestado a la pregunta realizada por Compromís en el pleno de hoy. En esta pregunta, registrada por el grupo en la Diputación el pasado 14 de diciembre, se pedía al presidente que hiciera una valoración respecto a la situación actual de la gestión del centro y explicara cuál es la propuesta de futuro del equipo de gobierno para el balneario. «Recordamos que el informe pedido por la Diputación a la UJI alertaba sobre la delicada situación económica y viabilidad del balneario. 6 meses después de su redacción, la Diputación continúa sin tener una idea clara de como abordar la problemática gestión del centro», ha explicado el portavoz de Compromís en la institución provincial, Xavier Trenco.

Trenco ha recordado que en varias comisiones se ha preguntado por este tema, sin que haya habido ninguna respuesta al respeto. «El hecho que Moliner no haya querido contestar a nuestra pregunta en el Pleno nos preocupa mucho, puesto que evidencia que no sabe que hacer con una infraestructura que supuso una inversión de 6 millones de euros de los cuales la Diputación de Castelló aportó 5,4 millones». Para el portavoz de Compromís urge por parte de la Diputación una propuesta de futuro que tenga en cuenta también a los vecinos y vecinas de Benassal.

En este sentido se ha manifestado el también diputado de Compromís, Pau Ferrando, quien critica la falta de interés y abandono de responsabilidades del gobierno de la Diputación.«Este abandono no afecta solo a Benassal, sino al resto de pueblos de la comarca, que habían depositado esperanzas en este centro como un nuevo motor económico.»