El portaveu de Compromís en la Diputació diu que “encara que el PSOE s’haja convertit en un partit monàrquic” hauria d’apostar per la Democràcia i “deixar que la ciutadania decidisca”

El portaveu de Compromís en la Diputació de Castelló, Enric Nomdedéu, ha lamentat que en la comissió de Presidència celebrada este matí en la Diputació, “el PP haja decidit rebutjar la moció de Compromís que reclama que la ciutadania decidisca sobre la Jefatura de l’Estat”. De fet, els populars han anunciat que presentaran una esmena a la moció de Compromís que reclama un referèndum entre els ciutadans després de l’abdicació del Rei Joan Carles I. A més, Nomdedéu ha lamentat el “vot en blanc del PSOE en la qüestió del referèndum”. Respecte d’això ha dit que “respectem que el PSOE s’haja convertit en un partit monàrquic, però considerem que hauria d’apostar per la Democràcia, és a dir, per permetre i apostar perquè la ciutadania puga decidir el seu futur o la forma de representació de l’Estat”.